Materiały do pracy zdalnej są umieszczane na platformie Workplace
Drodzy Uczniowie.
Na stronie internetowej szkoły znajdziecie materiały rekomendowane przez Waszych nauczycieli do pracy w domu. Powinniście sukcesywnie wykonywać przekazane zadania. Są one tak dobrane, abyście przy odpowiednim ich rozłożeniu na kolejne dni, nie byli przeciążeni. Nie musicie wszystkich wykonanych zadań przesyłać do nauczyciela, róbcie to tylko na wyraźne polecenie. Osoby, które mają problem techniczny z kontaktem z nauczycielem oddadzą wykonane prace po powrocie do szkoły.
Z materiałami umieszczonymi poniżej zapoznawajcie się stopniowo do 25 marca.
>>>>
KLASA VB
Temat: PORÓWNYWANIE UŁAMKÓW DZIESIĘTNYCH. (termin 20III – 23III)
- Pooglądaj zaproponowane linki:
https://szaloneliczby.pl/ulamki-dziesietne/
https://www.youtube.com/watch?v=wP2d4Za1oMI
- Poczytaj temat z podręcznika str. 146
- Zrób w zeszycie przedmiotowym zadania: 1,2,3,4/ strona 146
- Poćwicz z zeszytu ćwiczeń strona 71
>>>>
KLASA Vb
Zapoznaj się z prezentacją i wykonaj zadania [pobierz]
>>>>
Kontakt z nauczycielem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
[BG]
KLASA 5a
Zadanie 1. Dla wszystkich uczniów
Napisz opowiadanie - „Moje ulubione, ukochane zwierzątko”
- pracę należy napisać w zeszycie przedmiotowym do języka polskiego (minimum 2 strony)
- prace będą sprawdzone i ocenione po powrocie do szkoły
Język polski -klasa 5 bc-
>>>>
- samodzielna lektura utworu „Przygody Tomka Sawyera”, autor Mark Twain - zapisanie do zeszytu elementów świata przedstawionego (czas i miejsce wydarzeń, bohaterowie, główne przygody i ich finał)
- powtórzenie wiadomości o częściach mowy:
Zadania dla uczniów klasy 5a i 5b na nadchodzący tydzień:
Proszę zrobić zadania 2,3,4,5,6/125 SB do zeszytu.
Proszę przeczytać czytankę ze strony 101 SB i zrobić zadanie 3/101 SB do zeszytu.
Proszę o wykonanie zadań w zeszycie ćwiczeń do działu 6 z pomocą słowniczka:
- str. 50 - ćw. 1,2,3,4,5
- str. 53 - ćw. 1,2,3
- str. 54 - ćw. 4,5
Proszę o ćwiczenie słówek na platformie INSTALING, sprawdzam to jak zawsze!
>>>>
Kontakt z nauczycielem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
[AKP]
>>>>
>>>>
Matematyka Klasa 5a i 5c (termin do 20 marca)
Temat: Porównywania ułamków dziesiętnych
Proszę obejrzyj filmik: https://www.youtube.com/watch?v=lhhfdsUBLCg
a następnie wykonaj w zeszycie zadania z podręcznika: 1,2,3 ze strony 146 oraz 5,6 ze strony 147
Historia klasa V
1. Życie codzienne w początkach państwa polskiego (film i quiz)
http://muzeumgniezno.pl/pl/zywe-muzeum---materialy-dydaktyczne/761http://muzeumgniezno.pl/fotki/files/files/aktualnosci/2017-08/images.pdf
2. Jak żyli ludzie 1000 lat temu – prezentacja
http://muzeumgniezno.pl/fotki/files/files/aktualnosci/2017-08/Prezentacja_%C5%BBywe%20Muzeum%20Pocz%C4%85tk%C3%B3w%20Pa%C5%84stwa%20Polskiego.pdf
3. Dotknij historii – 10 audycji radiowych:
Na podstawie wiadomości zawartych w podręczniku uzupełnij kartę pracy:
Krajobraz wysokogórski Tatr >
Termin: 23 marca
>>>>
Kontakt z nauczycielem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
[ACH]
Na podstawie wiadomości zawartych w podręczniku uzupełnij kartę pracy:
Przez lądy i oceany
Termin: 23 marca
>>>>
Kontakt z nauczycielem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
[ACH]
>>>>
https://epodreczniki.pl/a/lodyga/D13C5RmGC
Na podstawie wiadomości zawartych w podręczniku proszę uzupełnić w zeszycie ćwiczeń zadania zawarte w temacie: „Budowa i funkcje łodygi” oraz „Budowa i funkcje korzenia”.
Termin: 20 marca
>>>>
Kontakt z nauczycielem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
[ŻS]
Na podstawie poznanych już wiadomości i zdobytych umiejętności pracy w środowisku Scratch wykonaj zadania z karty pracy:
Od wielokąta do rozety - tworzenie bardziej skomplikowanych rysunków
W razie problemów obejrzyj poniższy film:
Jęśli nie masz zainstalowanego jeszcze programu Scratch możesz go pobrać z poniższego linku:)
https://www.dobreprogramy.pl/Scratch,Program,Windows,99912.html
Termin: 23 marca
Kontakt z nauczycielem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
[ACH]
Na tej lekcji dowiesz się co to są materiały kompozytowe i powtórzysz wiadomości o różnych materiałach.
Zajrzyj do podręcznika na stronę 42. Dowiesz się tam, że kompozyt to materiał składający się z dwóch lub większej liczby różnych materiałów, celowo zmieszanych, rozłożonych w kontrolowany sposób w celu nadania optymalnych własności, posiadających właściwości wyjątkowe i lepsze niż indywidualne składniki. Z materiałów kompozytowych wykonane są materiały budowlane, części samochodów, sprzęt sportowy, wyroby medyczne.
A teraz sprawdź się, co wiesz o różnych materiałach. Masz na to czas do 23 marca. Uruchamiając quiz podaj swój nick (pseudonim): klasa i numer z dziennika oraz inicjały, np. 5a_1_AB. Powodzenia!
Uczniowie klasy 5a: Otwórz link: [5a] Różne materiały. Graj! lub wejdź na stronę: Kahoot.it i wpisz kod gry dla klasy 5a: 0373593
Uczniowie klasy 5b: Otwórz link: [5b] Różne materiały. Graj! lub wejdź na stronę: Kahoot.it i wpisz kod gry dla klasy 5b: 0447702
Uczniowie klasy 5c: Otwórz link: [5c] Różne materiały. Graj! lub wejdź na stronę: Kahoot.it i wpisz kod gry dla klasy 5c: 0774538
Kontakt z nauczycielem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
[MŻ]